Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

Basit Kutu ve Hediye Süsü Yapımı



Kutu merakım başladı bu aralar. Geçtiğimiz günlerde kuzenimin doğum günüydü ve hediyeyi koymak için ayakkabı kutusunu kaplayarak güzel bir hediye kutusu elde ettim. Fakat bir de hediye süsüne ihtiyacım vardı. Bir sitede kağıttan yapılan hediye süsleri görmüştüm ama bir türlü siteyi bulamamıştım. Aşağıda görmüş olduğunuz süsü internette ne kadar arattıysam da bulamamıştım. Şimdi blog blog dolaşırken karşıma çıktı :) Çok güzel bir süs ve yapımı da çok basit. Nasıl yapıldığına bakmak için Tıklayınızz:)




































Sonra yine o site senin bu site benim, gezerken bunları buldum hemen elime bir a4 aldım ve saniyeler içerisinde şirin mi şirin bir kutu çıktı ortaya.
Kutuları süslemek de sizin yaratıcılığınıza kalmış bir şey:)
Dışarda kalmış kutusu olmayan cdleri de videodaki gibi yapıp saklayabiliriz. 





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 yorum:

Adsız dedi ki...

If you are going for best contents like I do, only visit this site every day for the reason that it provides quality contents, thanks

my webpage; bmi chart women

Yorum Gönder