Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

Muzlu Kolay Bisküvi Pastası



Bisküvili, çikolatalı, muzlu olan her şeyi çok severim. Ben de sevdiğim şeyleri aynı yerde buluşturayım dedim ve ortaya böyle bir şey çıktı. 

Gerekli Malzemeler

Yaklaşık 2 paket petibör  bisküvi
2 paket kakaolu krem şanti (isterseniz sadeyle de yapabilirsiniz benim elimde kakaolu vardı)
Yarım su bardağı ceviz içi
1 adet muz

Üzeri için: 1 paket bitter çikolata (hazır çikolata sosları da olur)
                  Hindistan cevizi

Petibör bisküvileri blenderda çekin. Krem şantiyi de paketindeki tarife göre yaptıktan sonra bisküvilerin üzerine dökün ve cevizi de koyup karıştırmaya başlayın. En son muzları küçük küçük doğrayıp bisküvili karışıma ekleyin ve hafif hafif karıştırın. Daha sonra streç filme karışımı dökün ve şekil verdikten sonra alüminyum folyaya sarıp derin dondurucuya atın ve 2-3 saat bekletin. 



Dondurucudan çıkarıp dilimledikten sonra üzerine benmari usulü erittiğiniz çikolatayı dökün. Ve hindistan cevizi serpip servis edebilirsiniz. 
Ben erittiğim çikolataya biraz da antep fıstıklı çikolata ekledim. İki tanesi ordan çıkmışlar zaten:)




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 yorum:

LeylaK dedi ki...

Ellerine sağlık Burcu :)

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederimm:) Bu arada hoşgeldin:)

Yorum Gönder